Klantenservice

Waar ben je naar opzoek?
Neem contact op
Verstuur
Nog steeds vragen? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Bezorgen
    • 1.1. In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
      • U kunt uw pakket naar Nederland of België laten versturen.

        Wilt u uw pakket naar een ander land vesturen dan Nederland of België neem dan contact op met onze klanten service of kijk voor contact op onze contactpagina.

    • 1.2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling
      • Wanneer u in Nederland besteld voor 23:30 of België voor 21:00 zal de volgende dag uw pakket worden afgeleverd.

        Het kan voortkomen dat het product dat u besteld niet bij ons op voorraad is of een andere omstandigheid is natuurlijk ook mogelijk. Heeft u dit probleem? Bel ons dan gerust op.

    • 1.3. Wanneer wordt mijn pakket gratis verzonden?
      • U kunt uw pakket gratis verzenden vanaf €40,- anders betaalt u €6,95 voor het bezorgen

  • 2. Betalen
    • 2.1. Hoe bestel ik bij Relaxpets?
      • In 3 eenvoudige stappen:

        1. Leg een artikel in uw winkelwagentje en ga naar bestellen

        2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, postcode uw voor en achternaam etc.

        3. Rond af door te betalen. Dat kan met IDEAL of een andere betaalmogelijkheid

        Komt u er nog steeds niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice of kijk op de contactpagina voor contact met ons hoofdkantoor/distributiecentra. 

    • 2.2. Worden mijn gegevens veilig behandeld
      • Ja, uw gegevens worden veilig behandeld. Binnen de website worden uw gegevens versleuteld en zullen dus niet gestolen kunnen worden.

    • 2.3. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
      • Wij maken gebruik van de volgende betaalmogelijkheden:

        Bank transfer

        iDEAL

        Mastercard

        Visa

        American express

        Giropay

        Bancontact / Mister cash

        Maestro

        EPS

        SOFORT Banking

        V PAY

        U kash

        Ziet uw betaalmogelijkheid er niet bij? neem dan contact op mijn onze klanten service daar helpen wij u graag verder.

  • 3. Retour
    • 3.1. U bent niet te vreden met uw aankoop
      • Bent u niet tevreden met uw aankoop bij RelaxPets.nl en wilt u deze graag retour sturen naar ons? Dat is uiteraard geen probleem. U kunt binnen 14 dagen na aankoop van uw bestelling de producten zonder opgave van reden terug sturen. Wanneer uw retour bij ons binnenkomt zullen wij deze z.s.m verwerken.

    • 3.2. Ik heb achteraf betaal en ik heb mijn product geretourneerd
      • Wanneer u heeft gekozen voor achteraf betalen zal uw betaalverplichting te komen vervallen.

        Is uw betalingsplicht niet vervallen? neem dan contact op met onze klantenservice of kijk voor contact op onze contactpagina.

    • 3.3. Wat is het retoursadres ?
      • Het retour adres is:

        Beets 60

        1475jd Beets

  • 4. Kortingen
  • 5. Anders